dinsdag 30 juni 2015

Blije Dingen : De Voorstel ronde

Hallo ,
lieve mensen. Ik stel mij eerst even netjes voor. Ik ben niet perfect. Oh dat is natuurlijk niet mijn naam , Ik ben Marlot. Mijn conclusie is, dat niemand perfect is , maar wel zo z'n mooie en leuke en mindere kanten heeft en dat maakt jou dus zo uniek en speciaal.
Ik ben 19 jaar en wordt bijna 20 jaar *doet een gek dansje*
De reden dat ik deze blog ben gaan starten is , omdat ik veel fantasie heb , van schrijven houd, lekker gek ben en natuurlijk niet zonder laptop kan, maar mijn belangrijkste reden is, er zijn dagen dat jij of ik je minder voelt. Je hebt een zware dag, je voelt je niet lekker , het is te warm , je moet gaan strijken en hebt totaal geen zin. Noem het maar op. Het is natuurlijk niet zo handig om de hele tijd in die mood te blijven hangen, dus wat bedacht ik mij nou net 10 minuten geleden toen ik een ijsje at en GTST keek. Laat ik nou een blog starten met leuke dingen , die mij blij maken en mijn dag weer goed maken. Deel vooral jullie dingen ook die jullie vandaag blij hebben gemaakt. Zie het als een reuze wit boek , maar dan anders. De komende dagen ga ik posten wat mij blij maakt , dat kan met filmpjes,foto's , tekst en natuurlijk met jullie inspiratie. Nu we de inleiding gehad hebben ga ik maar eens vertellen wat mij zo blij heeft gemaakt vandaag.

Ik had een zware dag gehad, veel gesprekken en veel gerezen met het openbaar vervoer met deze warmte, pffff wat is het heet he, maar goed wat mij vandaag uit de put gehaald heeft jaja hier komt die dan is het lekkere aardbeien ijsje van Festini.




Ik zeg je eerlijk , nu die zo groot op mijn beeldscherm staat , krijg ik er weer trek in. GTST , maakt mij vandaag ook wel blij als ik eerlijk moet zijn, lekkere afleiding met een ventilator naast mij. Wat heeft jou vandaag opgevrolijkt ?

                                          Toedelz en tot de volgende blog'



Geen opmerkingen:

Een reactie posten