woensdag 1 juli 2015

Blije Dingen - Vriendschap

Hoi Hoi,
Ja hoor het was weer een warme dag, veel mensen zijn lekker naar het strand gegaan , of hebben gezwommen, heerlijk. Ik ben toch meer een binnen blijf mens , die daar dan lekker zit met de ventilator en ijsblokjes.

Wat mij vandaag heeft blij gemaakt , is dat ik in deze hitte in een tram en bus gezeten heb en tussen plakkerige en zwetende mensen heb gezeten, nee dat niet! Ik zat dus in de bus en toen ging een meneer een heel verhaal tegen mij vertellen over Tour De France. Door al die hitte kon ik niet goed luisteren , waardoor ik zei: Hoe was het in Frankrijk? , ja het woord ''France'' bleef dan wel weer hangen. Het is zo leuk al die vriendelijke mensen die met je praten, zo beleef je nog eens wat.




Tip 1 van deze dag:
Is het te heet voor je, ga dan met het openbaar vervoer , dan heb je gratis airco en je praat met mensen over ''Frankrijk'' , dat is toch enig.
aangekomen in Utrecht , bij mijn lieve vriendin , aten we gezellig samen en keken we horror en besefte ik weer , hoe belangrijk het is om een goede vriend/vriendin om je heen te hebben, die er voor je is en je steunt.

Tip 2 van deze dag:
Heb je een zware of een warme of een verdrietige of een verveelde dag, zoek dan een goede vriend/vriendin op, die zullen je begrijpen en steunen je in het maken van de juiste beslissing. En dat heb ik vandaag gedaan. Een dag dat ik nergens zin in had , maar uit eindelijk toch leuk bij mijn lieve vriendinnetje gezeten.

                                           Toedelzzzz en tot de volgende blog.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten